January 15, 2017

UPDATE

Untitled Untitled Untitled

Väsymykseen väsynyt allekirjoittanut täällä, heippa! On meinaan ollut pienen työn alla siirtyä suunniteltua pidemmäksi venähtäneen lomailun jälkeen takaisin kunnon päivärytmiin. Unirytmi mulla oikeestaan kääntyikin ihan huomaamatta, mutta kroppa tuntuu laahaavaan askeleen jos toisenkin perässä ja sitä myöten oon tuntenut väsymyksen tässä jo pienen tovin varmaan triplana. Siltä se on ainakin tuntunut, eikä tää masentava ja synkkääkin synkempi talvisää auta asiaa yhtään. Siispä kevät ja varsinkin kesä, hurry up!

Ainiin, ja jos jollakin jäi vielä ylläolevasta väsymyksen huudahduksesta epäselväksi, mä sain siis vihdoinkin töitä! Pääsin viimeinkin sanomaan heipat jo mieltä raastaville työhakemuksille — niitä ei tuu kyllä todellakaan ikävä. Oon viihtynyt jo prikuulleen kuukauden päivät mun uudessa työssä ja pakko sanoa, että oon tykännyt ja paljon! Olin siis ainakin siinä oikeassa, että tähän väliin on hyvä tehdä töitä kun jatkaa koulunpenkiltä suoraan toiselle koulunpenkille. Ja mikä parasta, tällä hetkellä ei stressaa mikään. Ihanaa. 

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig