November 08, 2016

BACK TO BOWN?

Mähän oon luonnostaan tummatukkainen, mutta oon nyt viimeiset pari vuotta vaalentanut raidoittamalla aika vaaleahkon pehkon itelleni. Oon kuitenkin jo pyöritellyt päässäni varmaan vuoden verran, jospa heittäytyisin takaisin siihen "omaan" tummaan väriin. Ennen kesää en kuitenkaan halunnut sitä vielä tehdä, mutta nyt kun ollaan menossa talvea kohti, ajattelin sen ruskean hiusvärin pistää tyven sijasta koko päähän!
backtobrown
Kuvat: Instagram
Mutta, mutta, mutta... Aina on se mutta! En yhtään tiedä viihtyisinkö tai ylipäätään pitäisinkö kauttaaltaan ruskeasta tukasta ollenkaan, vaikka se onkin mun oikea hiusväri. Oon jo aika pitkään ollut tässä vaaleammassa ja tykännyt siitä, mutta aina kun törmään päivittäin brunettejen naisten kuviin, alan haluamaan itelleni saman värisiä hiuksia... Toisaalta oon niin pitkään mietiskellyt tätäkin asiaa, niin ehkäpä mun täytyy vaan repäistä eikä enää jossitella. Ne on kuitenkin vaan hiukset!
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig