October 31, 2016

THROUGH MY PHONE GALLERY

Totta tosiaa, long time no see, ja jotain on jopa ehtinytkin tapahtua tämän hiljasuuden aikana. Ehkä nyt olisi jo hyvä aika rikkoa tämä liiiiiian kauaksi venynyt hiljaisuus. Mä oon kyllä raapustellut luonnoksiin monia postauksia muun muassa mun välivuodesta, mutta niistä puuttuu vielä(kin) kuvapuoli, damn it...

Mutta, pidemmittä puheitta mennäänpä tsekkaamaan muutamat puhelimesta löytyvät otokset!
  UntitledRakkauspakkaus. // Me saatiin kun saatiinkin maalattua kahden huoneen seinät ja mulla olisi teille esiteltävänä myös kaksi DIY huonekalua, mitkä mun iskä on mulle tässä kesän saatossa tehnyt. Kyseessä on siiis ehkä maailman siistein rekki ja sitäkin ihanempi meikkipöytä, tosin ilman sitä mun kuolaamaa marmoritasoa, mutta aika magee silti!

Untitled
Joku saattaakin ehkä muistaa mun puhuneen siitä erikoisesta päivästä ja nyt voinkin paljastaa mistä silloin olikaan oikein kyse. Mun ystävä laittoi siis yrityksen pystyyn poikaystävänsä kanssa ja mulle oli suuri kunnia päästä heidän tuotteen mainoskuvauksiin malliksi! Kyseessä on siis Lyx light joka kaikessa yksinkertaisuudessa siis parantaa selfieden laatua ;-) Jos jotakuta sattui tämä kiinnostamaan, niin tässä olisi linkki heidän verkkosivuilleen (klik, klik, klik!) Kuva on muuten ryövätty Saran blogista. // Nyt on ikävä kyllä pakko myöntää mun olevan koukussa Wolttiin :-D Aina kun käyn mun siskon luona kylässä, niin en ikinä pysty sielä käymään, etteikö mulle tulisi kutkuttavaa tarvetta pistää Woltista ruokatilausta tulemaan... Niin helppoa ja nopeaa touhua on meinaa tuo pirullinen Wolt!

Untitled Vihdoinkin puheet kävi toteen ja pääsin testaamaan kauan haluttua Escape Roomia. Käytiin tyttöjen kanssa tsekkaamassa Katajannokalla Komnata quest mysteeri ja päästin se alku kankeuden jälkeen kunnialla läpi. Meilläpä jäi vieläpä 15 minuuttia aikaa kelloon! // Samalla reissulla kävin myös ihka ensimmäistä kertaa syömässä nepalilaista ruokaa. Mä tutustun näihin maailmalta löytyviin ruokiin näin aikuisiässä nähtävästi :-D Oli kyllä älyttömän hyvää ja tuun varmasti löytämään itseni vielä usemapaakin kertaa nepalilaisesta ravintolasta.

Untitled Pyörähdettiin mun siskon ja äidin kanssa viimeisenä päivänä sunnuntaina I love me -messuilla ja täytyy kyllä sanoa, että jätti aika kylmäksi. En tiiä mitä oikein edes odotin vai odotinko oikein mitään, mutta lähettiin lähes tyhjin käsin kotia kohti. Ainoa juttu mikä lähti kassan kautta mukaan oli Alexa Dagmarin Nuoren naisen opas -kirja. Oltiin muutenkin silloin ihan sattumalta kyseisellä pisteellä, mistä niitä sai omistuskirjoituksineen ja hyvä näin, sillä mulla on ollut suunnitelmissa ostaa kyseinen kirja. Nytpä sain sen siis vieläpä ihan omistuskirjoituksella. // Näiden jälkeen oli kyllä sellaiset sushi överit ettei oo kyllä koskaan ollu samanlaisia :-D Sushi bar + wine on tällä hetkellä ehdottomasti mun lemppari ravintola ja californiamaki on noussut mun toiseksi lemppariksi!

Untitled Oon myös koukuttunut katsomaan brittien X Factoria ihan kunnolla. Joka sunnuntai on ihan pakko katsoa tuloslähetys ja voi että miten se voikaan jännittää, vaikken mikään Saara fani olekaan! // Ja vielä viimeinen ruokakuva. Kulmiksen lempparisalde. 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig