August 15, 2016

SNAPSHOTS VIA PHONE

Untitled
Suunnattiin vielä heinäkuun puolella auton nokka kohti Talmaa ja käytiin testaamassa myös sinnekin avattu seikkailupuisto. Neljän radan läpikäymiseen meni reilu pari tuntia ja se otti kuulkaas ihan treenistä! Viitos rata jätettiin ihan suosiolla testaamatta, sillä se vastaa kuulemma viittätoista puhdasta leukaa... // Mä oon vähän skeptinen kotisalaatteja kohtaan, sillä mitkään kotitekoiset salaatit ei vedä vertoja kahviloiden (eikä varsinkaan Kulmiksen) salaateille. Mikököhän kumma siinä on, että maku voi olla niinkin erilainen, kun kyseessä on kuitenkin vaan salaatti? Ei nää kotona tehdytkään salaatit mitään huonoja ole ja pitäis muistaa tehdä näitä vähän useemmin ennemmin kuin suuntaa sinne kahvilan suuntaan! // Ilmojen kylmetessä on yksi hyvä puoli: pystyy pukeutua ihaniin neuleisiin kera nahkatakin läkähtymättä kuumuuteen!

Untitled
Mä oon oikeesti huono käymään leffoissa tai itseasiassa malttamaton katsomaan elokuvia. Tästä varmaan löytyy syykin siihen, miksi mä viihdynkin paremmin sarjojen parissa. Käytiin kuitenkin viime viikolla katsomassa tämä leffateattereihin juuri rantautunut Lemmikkien salainen elämä ja mä odotan täällä jo part kakkosta! Mikä oliskaan pentukuumeiselle ja 100% koiraihmiselle parempi leffa kuin tämä? // Energiajuomista vähän terveellisempää versiota, joista mun lemppari maut on päärynä ja persikka! Just ne kofeiinipitoiset vaihtoehdot... // Mun Macin punat on jäänyt ihan käyttämättömiksi sen jälkeen kun sain näitä huulilakkoja käsiini. Maliboo on ehdottomasti tällä hetkellä mun lempparein sävy ja Literally taas huulikiiltona ihanan nuden sävyinen *sydänsilmäemoji* 

Untitled
Käytiin mun siskon kanssa kesän aikana muutamaankin otteeseen putsaamassa meidän mummin vadelmapensaita ja nyt on pakkasessakin talven varalle vadelmia! // Ehkä mun lempparein outfit koko kesältä, koska jaloissa on ehdottomasti mun tän hetkiset lemppari farkut. //

Untitled
Ollaan käyty koko kesän aikana meidän mummin kasvimaalta poimimassa tuoreita tomaatteja, kurkkuja, salaattia, papuja, chiliä ja ehkä maailmanparhaita uusia perunoita. // Minä kuka en ikinä voita mitään, niin voitinpas nyt kerrankin! Nimittäin tuossa noin kuukausi takaperin oli luultavasti mun elämäni parhain maanantai. Nytpä voin senkin todeta, että kyllä välillä se maanantaikin voi yllättää ja olla ihan kiva! Voitin siis indiedayssin ja bioluvilin järkkäämän instagram skaban ja sitä myötä omavalitsemaan vaatekauppaan 300€ arvoisen lahjakortin. Mä valitsin mun voiton Asokselle ja mun tilaama pakettikin saapui tuossa viime viikolla kotiovelle. //  Tilasin Nellyn aleista aivan ihanat biksut odottelemaan ensi kesää. Biksut kannattaa aina ostaa kesän jälkeisistä aleista, sillä nämä kustansi vaan vaivaiset kymmenen euroa! // Biisi suositus vielä tähän loppuun: Knives - Matoma.
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig