August 30, 2016

SEVEN FALL MUST-HAVES

Nyt kun syksy tosiaan tekee tuloaan hämärineen iltoineen ja kesä on näillä näppäimillä taputeltu tältä erää, ajattelin koota mun syksyn must haves -listan. Syksyn pukeutuminen on siitä kiva, että niskaan pystyy heittää muhkeita neuleita kera takin tukahtumatta kuitenkaan kuumuuteen. Mun lempparein vaatekappale monien vuosien jälkeen(kin) on nimittäin nahka biker-takki! Se ei varmaan koskaan tulekaan edes muuttumaan.

Täältäpä tulis siis mun pakolliset jutut syksyn varalle!

Untitled

The boyfriend jeans. Mä hommasin mun ihka ensimmäiset poikkikset parisen viikkoa sitten ja oon ihan tykästynyt! Näitä on musta vaan aika haastavaa löytää, sillä tosiaankaan kaikki kaupoissa pyörivät ei miellytä silmää juuri lainkaan. Mun ehdottomat kriteerit poikkiksiin on vaalea farkku ja hyvin rikotut, niin ettei ne näytä 'tehdyiltä'.

The black ripped knee jeans. Oon kylläkin mustien farkkujen suurkuluttaja, mutta nämäpä mun kaapista uupuu... Toiset ja aivan ehdottomat must have farkut on ne, missä lahje on rikottuna hapsuksi, ne on vaan niin i-ha-nat! 

The biker jacket. Multa löytyykin jo nahkainen biker-takki, mutta tällä hetkellä mua niin himottaisi mokkainen yksilö! Mikä oliskaan syksyn ruskaan sopivamman värinen takki kun tämä?

The oversized cardigan. Tämä kuuluu kyllä jokaisen vuoden syksyyn! Ja monin kappalein. Mä bongasin Instagramista yhden tilin, mikä myy todella muhkeita neuleita, mutta hintakin on ikävä kyllä sen mukainen. Kannattaa käydä ainakin tsekkaamassa tämä kyseinen tili: duniaalgeriatelier. Mulla onneksi mummi on hyvä neulomaan, joten ajattelin kääntyä sen puoleen tässä asiassa!

The camel coat. Tai ylipäätään pitkät takit. Nämä on ollut mun mieleen jo viime syksystä lähtien, erityisesti tämän kamelin värisenä!

The bucket bag. Muistaakos kukaan enää tämän mallisia laukkuja? Mä muistan kun mun sisko sai rippilahjaksi Friis & Companyltä bucket laukun, enkä ole tähänkään päivään mennessä törmännyt yhtä kivaan tämän malliseen laukkuun...

The over-the-knee boots. Viime syksystä nämäkin! Mä onnekseni sain jo viime vuonna käsiini täydelliset mokka over-the-knee bootsit. Mun mielestä nämä sopii täydellisesti pitkien neuleiden kanssa.
SHARE:

2 comments

  1. Ihania vaatteita! Mä haaveilen myös muhkeista neuleista ja tollaisista revityistä mustista farkuista. :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Kiva postaus! Biker-takit ja boyfriend-farkut kuuluu ehdottomasti omiin lemppareihin ja syksyn pukeutumiseen :-)

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig