August 09, 2016

NETTIKAUPPOJEN PARHAIMMISTOA

Mä tilaan käytännössä kaikki mun vaatteet nettikaupoista, joten täältä tulisi mun nettiputiikkien lemppareita! Netistä tilaaminen kun on ennen kaikkea nopeaa, helppoa ja jossain määrin sillä myös pidemmän päälle säästää sentin jos toisenkin  internetin syövereistä kun melkeinpä kaiken saa huomattavasti edullisemmin alekoodeista puhumattakaan ;-)

Ensin kuitenkin mun TOP 3 niksit, mitä ei kannata jättää huomioimatta ainakaan netissä shoppaillessa:

1. Tämä on ihan ykkönen ja todellakin mainitsemisen arvoinen juttu, nimittäin lasten puoli ja varsinkin kengissä! Lähes mun kaikki Niken popot oon lasten puolelta tilannut ja säästänyt tällä kikalla reippaasti yli 100 euroa. Tää vinkki myös Timberlandeja kuolanneille joille hinta on ollut liian suolainen, sillä niitäkin kenkiä saa lasten puolelta 40 kokoon asti ja puolet halvemmalla!

2. Alennuskoodit. Nettikaupoilla on yleensä aina voimassa jonkun näköinen alekoodi ja nämähän pystyy myös näppärästi saada selville nopeasti vain googlaamalla nettikaupan ja perään alennuskoodi(t). Jotkut nettikaupat lähettää henkilökohtaisia alekoodeja sähköpostiinkin joko satunnaisesti tai esimerkiksi omana merkkipäivänä (joten tämän puolesta kannattaa rekisteröityä!). Ja jos jostain syystä ei olekaan mitään voimassa olevaa alennuskoodia niin aika moneen nettiputiikkiin sen saa kaupan sivuilta tilaamalla uutiskirjeen, jonka mukana tulee yleensä 10% alekuponki. 

3. SALE! ALE! Puolet. Mun mielestä paljon suuremmalla todennäköisyydellä netistä ale puolelta löytää pieniäkin kokoja  ne kun tuppaa menemään kaupoissa heti ensimmäisenä. Nettikaupoissa törmää myös useammin isompiin alennuksiin kuin mitä kaupoissa. 
As seen On Screen. Asokselta löytyy ihan kaikkea, ihan kaikille ja ihan kaikissa hinnoissa. Vaateita, asusteita, kenkiä, koruja ja lista vaan jatkuun... Ale puoli kannattaa tsekata, sillä sieläkin on aina vaikka mitä jäljellä! Nykyään toimituksen lisäksi palautus on ilmaista puuhaa myös tänne Suomeenkin.

Superlaaja valikoima. Löytyy niin merkkilaukkuja kuin urheiluvaatteita. Merkkejä tusina mistä on ennen kaikkea varaa valita. Valikoima lisääntyy myös erittäin usein! Plussaa ilmainen toimitus sekä palautus.

Luksusnettiputiikkien äiti; huippubrändien vaatteita ja asusteita. Hintataso kun on aika korkea, niin mulle tämä sivu on enemmänkin haaveiluja varten, heeehh.

Jee vihdoinkin on mahdollista tilata nyt myös mun ikisuosikki vaatekaupasta myös Suomeenkin! Zaran myymälöissä kun tuotteet vaihtuu jopa viikottain, niin on paljon helpompaa näin nettishoppailijallekin netistä tilaamisen mahdollisuus. Oon myös huomannut, että netissä on kokoja, ja varsinkin just sitä omaa kokoa, paremmin saatavilla. Tilaaminen vain liikkeeseen on ilmaista. Ja hei muistakaas tämä; jos tilaatte koti-ovelle ja päädyttekin palauttamaan tilauksen, muistakaas, että toimituskulut joutuu silti itse kustantamaan!

Näyttökuva 2016-08-08 kello 14.14.05
River Islandilta löytyy Topshopin kanssa saman tyylisiä vaatteita, kenkiä ja asusteita.

Näyttökuva 2016-08-09 kello 20.50.58
Booztin sivuilta löytyy tosi paljon tuttujen vaateketjujen ja merkkien vaatteita, joista mun omia lemppareita on Mango, (urheiluvaatteissa) Under Armour sekä luksusmerkeistä Tiger of Sweden ja Samsøe & Samsøe.

Edel-optics.fi
Näyttökuva 2016-08-08 kello 14.16.05Tänne kannattaa suunnata erityisesti silloin, kun on aurinkolaseja vailla! Aurinkolasit on täällä lähes poikkeuksetta paljon edullisempia kuin muissa kaupoissa.
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig