August 12, 2016

BEAUTY FAVOURITES

P6250383Tämä Lumenen Blueberry kulmakarvageeli on ollut jo vuosia mun yksi luotto meikeistä, eikä syyttä! Vaikka mulla onkin luonnostaan aika tuuheat kulmakarvat (mistä muuten olen ikuisesti kiitollinen), mulla riittää kulmien siistiin lookkiin vain tämä kyseinen tuote. Kulmat menee näppärästi muotoonsa sekä tyhjät kolot saa myös väriä!
  Untitled
Viimeksi hehkutin Macin soft and gentle highligteria, mutta täältäpä tulee sitäkin parempi highligter!  BECCA x Jacklyn Hillin Champagne Pop on paljon pigmenttisempi ja vaikka kuvassa näyykin sen olevan putelissaan aika oranssi, niin naamalla highlighter on väritön, mutta todella hohtava.

Untitled
Essien lakat on ollut mulla jo huhtikuusta kovassa käytössä ja näistä en taidakaan enää ikinä luopua. Mainittakoot jo toistamiseen miten hyvä tämä kombo onkaan: värillinen lakka + Gel setter. Gel setter pitää lakan kynnellä viikkoja siistinä ja tekee myös geelimäisen lopputuloksen. Mulla on tällä hetkellä kynsissä tätä baby bluen väristä lakkaa, joka löytyy Essien valikoimasta nimellä Salt water happy.

Untitled
Mä itse pidän näistä Kylien huulituotteista ja paljon, vaikka nämä onkin saanut osakseen myös paljon huonoakin palautetta. Huulilakat pysyy huulilla kuin tauti, eikä näissä mun meikkipussin uutukaisissa huulikiilloisakaan ole mitään valittamista! Birthday edition metallilakka on myös aivan ihana. Näitten tilaamisesta ei vaan näytä tulevan loppua... Käääk!

Untitled
Vaikken mikään meikkiguru olekkaan, niin uskallan sanoa, että meikkaamisen A & O on hyvät siveltimet. Siis oikeasti hyvät ja laadukkaat siveltimet. Vaikka nämä Sigman silveltimet onkin hieman tyyritä, on näissä kuitenkin hinta-laatusuhde aika kohillaan. Mä itse olen nimittäin kaikista kokeilemistani siveltimistä pitänyt juuri näistä Sigman omista eniten.

Untitled
Ennen mun meikkipohjaan kuulu vaan meikkivoide, mutta myöhemmiten kelkkaan on tullut mukaan contour, highlighter ja nyt myös concealer! Vaikkean erityisen tummia silmänalusia omistakaan, on kiva tuoda silmän alle pientä eloisuutta valoisuudella. Nakedin putilo on ennen kaikkea myös todella riittoisa!
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig