July 06, 2016

MOTTY GRAY

Joku voi pitää mua ihan hulluna kun sanon tämän vieläpä ihan ääneen, mutta yksi ihanista asioista on se, kun jostain materiasta on ehtinyt muodostua päähänpinttymä ja kun se on jonkun ajan jälkeen vihdoin sun ikioma. Sneakereiden lisäksi laukut on ollut mulle yksi (aika isokin) heikkous jo pienestä pitäen. Jotkut mun blogia pitempään lukeneet ehkä saattaa muistaa tämän.

Untitled Untitled Untitled

Päätin pitkän pohdinnan jälkeen palkita itseni neljän vuoden lukio uurastuksesta, mikä oli mulle henkilökohtaisesti aika iso juttu. Vähän niin kuin valmistujaislahja itseltä itselleni, mikä varmasti on omannäköiseni ja aina muistuttamassa mua mun yhdestä saavutuksesta. Hetken nettikaupoissa pyörittyä huomasin, että yksi mun himoitsevistani laukuista oli jälleen saatavilla heidän valikoimassa ja tässäpä sitä nyt sit ollaan, uuden bägin omistajana! Myös teillekin jo tutuksi tulleen laukun, eli Chloèn Faye. Tykkään erityisen paljon Fayen designista, mikä iski ja kovaa. Laukku on tosi rento, mutta samalla myös tyylikäs puhumattakaan tuosta aivan ihanasta ketju yksityiskohdasta, mikä viimeistelee tän laukun lookin!

Mulla kävi sikäli aika mieletön tuuri, sillä tätä kyseistä laukkua taitaa olla aika haastava löytää tai ylipäätään saada edes itselleen. Tästä oli kuitenkin tullut uusi erä Net A Porterin valikoimiin ja eipä kuulkaas kauaa tarvinnut siinä miettiä! Pienen hetken mä saatoin Net A Porterin sivuilla kiikkua laukku ostoskorissa sekä check outissa, kunnes mun sähköpostiin kilahti tilausvahvistus. Onneksi! Muutama päivä mun tilauksen jälkeen huomasin, että tämä oli loppuunmyyty sekä hinta oli myös ehtinyt nousta vieläpä lisää.
  Untitled
SHARE:

2 comments

  1. WAU minkä blogin löysin!! Ihan sairaan ihana ulkoasu ja niin upeita kuvia! Niin ja toi mekko on sun päällä ihan täydellinen ❤

    suvimyllymaki.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olipas ihana kommentti, kiitos paljon Suvi! :-) ♡

      Delete

Blogger Template Created by pipdig