July 31, 2016

AFTER A LONG TIME

Oops, edellisestä kerrasta onkin ehtinyt vierähtää hetki jos toinenkin...

 Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

Kulunut heinäkuu on mennyt mulla varsin rennosti. Kävästiin mun äidin ja kummitädin kanssa meidän mökillä, mikä jäi kun jäikin pikavisiitiksi huonojen säiden takia. Ollaan katsottu äidin ja siskon voimin yömyöhään saakka sohvan uumenissa Netflixistä kahta rikossarjaa, josta tulikin mieleen, että näin rikossarjoihin tykästyneenä voisin tehdä niistä(kin) Netflix tips tyyppisen postauksen. Niitä kun on tullut katsottua tässä muutama hassu. Pyörähdin myös kaivolla katsomassa iki ihanaa Youngheartedia, mikä ei kylläkään jää (toivottavasti) ainoaksi heidän keikaksi — oli nimittäin niin hyvä veto se! Sain myös tehtyä Asokselle aikas kivan tilauksen, mistä kuitenkin lisää myöhemmin. Seikkailin myös ensimmäistä kertaa seikkailupuistossa, mikä oli erittäin kiva kokemus, joskin myös aika rankkakin, hah. Jouduin myös hyvästellä mun poikaystävän hetkellisesti, sillä hän läks kalastusreissulle Lappiin asti. Pitkistä yöunista ja myöhään nukkumisista puhumattakaan. Lyhyesti sanottuna, mun heinäkuu on pitkälti koostunut laatuajasta perheen kanssa. Couldn't ask for more.

Ihanaa sunnuntai iltaa tyypit! Mä jään vielä odottelemaan Kylien kesä yllätystä ennen nukkumaan menoa.
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig