June 20, 2016

SUPERSTAR

Sneaker freaker täällä taas! Mä oon kieltämättä aikamoinen haukka putipuhtaiden valkoisten tennarien suhteen — jotenkin kummasti niitä on nimittäin nyt tässä tupsahdellut mun kenkärivistöön. Tällä kertaa kyseessä ei olekaan Niken mallistoa vaan vanhan ikisuosikin Adidaksen.

Untitled

Muistan kun ala-asteella joka toisen jaloista pystyi bongata näitä superstareja, mutta vain musta-valkoisina. Mäkin olisin sillon niin halunnut Addun raitapopot, mutta sovitettua kyseisiä kenkiä mieli muuttu ja aika äkkiä. Ne nimittäin näytti niin monoilta mun pienissä jaloissa. Nykyään musta taas tuntuu, että mun jalka on pienentynyt (onko se edes mahdollista? :-D), koska joudun kengistä ottamaan kokoa-kahta pienempää kuin ennen.
  Untitled
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig