June 18, 2016

MY DREAM BAGS 1.0

Tuskin oon ainoa kenellä on mielen päällä yksi jos toinenkin unelmalaukku. Mä oon haaveillut ihan pienestä tytöstä asti laukuista, jolloin mä säästin melkeinpä kaikki viikkorahat sijoittaen ne aina vaan laukkuihin. Niitä laukkuja ei taida olla kovin montaa enää tallessa, sillä onhan mulla ehtinyt makukin ajan saatossa muuttua, ainakin hintavampiin laukkuihin jos ei muuten :-D Tällä hetkellä mun unelmalaukkujen kärki nelikosta löytyy nämä ihanuudet:

Untitled

Chloé Faye. Mulla on tällä hetkellä ainoastaan mustia pieniä laukkuja, joten tällaiselle vaaleammalle yksilölle löytyisi käyttöä vaikka heti! Tämä Chloén Faye on kyllä kaikkineen yksityiskohtineen aivan ihana.

Valentino Lock (mini). Pieniä laukkuja kun ei ikinä voi olla liikaa, niin kotiuttaisin tämänkin ihanuuden hyvin mielelläni. Toinen vaihtoehto tämän Valentinon tilalle olisi Furlan Metropolis, mikä on melkeimpä saman mallinen, mutta yksinkertaisempi.

Hèrmes Birkin. Unelmalaukuista unelmalaukuin, mikä taitaa jäädä ikuiseksi haaveeksi. Tämä passaisi laukkukokoelmaan aivan ehdottomasti, sillä onhan tämä ehkäpä täydellisin (musta)laukku ikinä. No words needed.

Saint Laurent Monogramme Tassel. Saint Laurentilta löytyy muutama hassu musta pikkulaukku ja mikä kauheinta: kaikki on ikävä kyllä yhtä ihania. Tämä Monogramme Tassel on sulattanut tässä ajan saatossa mun sydämen ihan täysin. Krokotiili kohokuvioinen nahka ja hopeat yksityiskohdat, silkkaa rakkautta!

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig