June 16, 2016

LATELY

Untitled

Muistaakos joku vielä mun ylppärimekko kriisin? Mä tilasin sitten molemmat mekoista testiin kera kahtien korkkareiden ja pähkäilin itseasiassa vain ja ainoastaan helman pituuden kanssa varmaan viikon päivät. Mä ehdin jopa paketoida toisen mekoista palautettavaksi (mikä olikin erittäin lähellä palautusta), mutta se mekko päätyi kuitenkin loppujen lopuksi (lyhennyksen kautta) sitten the mekoksi. // Käytiin myös muutamaa päivää ennen ylppäreitä päiväristeilyllä Viron päässä Tallinnassa. Ehkä arvata saattaa, että mukaan reissulta saattoi tarttua hieman juhla kuplivaa. Poikettiin myös reissun aikana syömässä jo kertaalleen hyväksi todetussa raflassa täyttävät pitsat vanhankaupungin puolella.

Untitled

Mun ylppäripäivän naama, mihin mun sisko loihti pommiin nukutussa aamu kiireessä ihanan meikin. Ja hei muuten! Huulista löytyy Kylien uusi Exposed mihin on hieman miksattu metallihuulilakka Heiriä.
  Untitled

The day to remember. En tuu varmaan ikinä unohtaa tätä päivää, kun sain vihdoin painaa valkolakin päähän. Niin paljon on tihrustettu kyyneliä ja niin monet naurut on naurettu tämän lakin eteen. // Bongasin alkuun nämä Adidaksen Stan Smithit Instagramista ja sen jälkeen aika tiuhaan tahtiin etin näitä jos mistä nettikaupoista. Ettiminen ei tuottanut kuukausiin tulosta, mutta muutama viikko takaperin kävin huvikseen kattomassa josko näitä olis tullut Calirootsille ja kuten arvata varmaan saattaa, olihan näitä!
  Untitled

Luulenpa, että tässä on mun lempparein ylppärilahja! Tulee varmasti olemaan kovassa käytössä, kun mä muutan sitten joskussa omaan kämppään. Ainakin juustokakun merkeissä, jos ei muuten ;-) // Long time, no see. #gymselfie

Untitled

Lempparisalaateilla kera lempparityttöjen. // Mulla oli tossa hetki sitten aika muista poikkeava päivä, tai itseasiassa ilta. Olin nimittäin yksissä mainoskuvauksissa, mutta siitä ehkä lisää myöhemmin!
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig