June 17, 2016

FAVS ATM X5

Untitled Ray-Ban Round Metal -aurinkolasit 

Mun ihka ensimmäiset kunnon aurinkolasit! Mä oon kesät pitkälti kulkenut ilman aurinkolaseja, sillä en yksinkertaisesti vaan ole muistanut hommata itselleni aurinkolaseja. Nytpä ei tarvitse enää siristellä silmiä ajaessa tai ulkona ollessa!

Untitled ST.MORIZ

Mä en tahdo oikein ruskettua, vaikka makaisin auringossa päivät pitkät. Tai itseasiassa mulla ruskettuu ainoastaan reidet ja maha... Oon kokeillut vaikka mitä kikkakolmosia babyoilista kookosöljyyn, mutta oon niillä onnistunut saamaan täysin päinvastaisen lopputuloksen: kärtsääntynyt iho, mikä loppujen lopuksi kuorituu viikon kuluttua pois. Oon kuullut ihan älyttömästi hyvää tästä erittäin halvasta (muihin kehuttuihin itseruskettaviin verrattuna) itseruskettavasta, mikä palasikin hetki sitten takaisin Seppälän valikoimiin. Mä ite bongasin tämän hetki sitten juuri sieltä Seppälästä ja olihan tätä epäonnistuneena auringonottajana pakko päästä kokeilemaan, jotta olisi edes kesällä asiaan kuuluvasti hieman päivettynyt! Kehuilla on todellakin perää ja tässä tuotteessa jos missä, on laatu-hintasuhde aika kohillaan!

Untitled
Adidas Stan Smith

Bongasin nämä kyseiset poninkarva popot jo aikoja sitten Instagramista, mutten löytänyt näitä silloin yhestäkään nettiputiikista. Nämä kummitteli mun mielessä koko ajan ja seurasinkin tiuhaan tahtiin nettikauppoja oisko näitä jo saatavilla. Parisen viikkoa sitten huomasin, että näitä oli ilmestynyt Calirootsille, enkä kylläkään epäröinyt hetkeäkään pistänkö tilaukseen vai enkö. Jos joku teikäläisistä tykästyi myös näihin, niin nämä löytyy tällä hetkellä 30% alesta Calirootsilta!

Untitled Fudge Clean Bonde

Tämä on varsinainen vaalean tukan pelastaja! Tätä ennen mä käytin Lorealin vastaavanlaista hopeashampoota, mutta tämä Fudgen yksilö on vieläpä tujumpi tapaus. Tällä jos millä saa aika vikkelästi aikaan granny tai jopa siniliilaan taittavat hiukset, mitkä mä vahingossa onnistuin saamaan. Onneksi hätä ei ollut sen näköinen, sillä muutaman normi shampoo pesun jälkeen siniliilat vivahteet lähti pois, ja jäljelle jäi haluttu kylmänviileä tukka!

Untitled Sushi Bar + Wine 

Yeab, mä olen rakastunut! Hullua, etten about vuosi sitten syönyt sushia lainkaan ja nyt voisin syödä sushia vaikka joka päivä. Mä oon todennut Sushi Bar + Winesta saatavat sushit ihan lemppareiksi kotitekoisista puhumattakaan. Mun tän hetken ykköslemppari on ehdottomasti Stravomaki, suosittelen!
SHARE:

2 comments

  1. Moi! IHANAT kengät! Pakko ehkä itsekin tilata... Kokoasiaa mietin, oliko suht normaalia kokoa? Addun superstareissa ainakin mulla menee paljon pienempi koko niin mietin meneeköhän noissakin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moikka! Mä otin saman koon kuin superstareissakin ja hyvät on :-)

      Delete

Blogger Template Created by pipdig