May 13, 2016

ROOM INSPO

En tiiä oonko ainoa kenelle oma huone (tai ylipäätään sisustaminen) on ikuisuusprojekti, mikä ei tahdo oikein ikinä valmistua... Muutama vuosi takaperin tehtiin "täys remontti" seiniä myöten, jotta vihdoin saisi sellaisen lopputuloksen mikä on just eikä melkein. Kuten arvata saattaa, eihän niin sitten loppujenlopuksi ylläripylläri käynytkään. Mulla oli takaraivossa palava halu saada silloin prinsessasänky, mutta eipä mennyt kauaa, kun en tykännytkään kehikkosängystä lainkaan. Muutenkin koko sisustus juttu jäi niiin vaiheeseen ja siinäpä se vieläkin seisoo, vaiheessa... Ja on kuulkaas seissyt kauan!

Tän vuoden alussa mulla tuli kuume (koirakuumeen lisäksi — hehhh) saada omasta huoneesta näin alkuun viihtyisä, ja vihdoinkin se unelmahuone mistä oon aina haaveillut, jonka sisustusta voisin sitten jatkaa tulevaisuudessa omassa kämpässä. Ennen kaikkea haluaisin, että sisustus olisi yhtenäinen ja siisti. Ei yhtään mitään turhaa roinaa!
Untitled
Oon tykästyny tällä hetkellä varsinkin marmori ja betoni pintaisiin huonekaluihin puhumattakaan näteistä ja pienistä sisustustavaroista. Eniten oon haaveillut marmoritasoisen meikkipöydän perään ja betonijakkaran, mikä saisi toimia yöpöydän virassa. Tehosteseinääkin oon myös miettinyt, mutta tapetti tulee tällä hetkellä jo korvista suoraan sanottuna ulos. Törmäsin Pinterestissä kylppäreihin, keittiöihin ja makkareihin, missä oltiin seinässä sekä lattiassa käytetty betonia ja ihastuin täysin! Pienen googlailun jälkeen löysin Betonicin, josta saisi eläväpintaista Betonic-pinnoitetta ties mihin käyttöön. Ehkäpä täytyy piipahtaa siellä... Tähän päivään asti oon myös elellyt kokonaan ilman mattoa, joten sellainen olisi ihan sisustuselementtinäkin kiva kotiuttaa. Jakardikuvioiset on tällä hetkellä aika kovassa huudossa, eikä ne ole jäänyt huomioimatta täälläkään.

Mun sisustus tulisi aika varmasti kollaasistakin katsomalla olemaan aika pelkistetty ja vaalea, joten väriä saisi kivasta tuotua muutamilla tauluilla ja viherkasveilla. Ajattelin ehkäpä pyytää mun siskoa piirtäämään tai maalaamaan mulle muutamat taulut, sillä oon jo ehtinyt kyllästyä niihin perinteisiin quote -tauluihin. Mikään taitava viherpeukalo en kylläkään ole, mutta eiköhän muutama kasvi mun hoivissa ihan hengissä pysy!

Katsotaan jos nämä sattuisi kesän aikana muuttua ihan konkreettisiksi, niin saisi tehtyä ihan kunnon sisustuspostauksia ;-)

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig