May 28, 2016

I'M HAPPY

Voi juku kun mä olen tällä hetkellä niin onnellinen! Maanantaina tuli yo-tulokset ja musta tuli siis virallisesti ylioppilas. Vuosi sitten mä en todellakaan uskonut, että mä seisoisin vielä jonakin päivänä tässä tilanteessa tai, että se tilanne tulis näinkin äkkiä. Eihän siellä lukion penkeillä tullut(kaan) istuttua kuin neljä piiiiitkää vuotta. Mulle nää lukiovuodet kun on kuitenkin ollut taisteluja taistelujen perään ja saan vihdoinkin huokaista sen olevan nyt tosiaan lopullisesti ohi. Erittäin helpottavaa myös todeta, että ainoa stressin aihe tällä hetkellä on vain mun lähellä häämöttävät juhlat ja niiden tarjoilu :-D

Untitled

Mulla tosiaan eniten ongelmia lukiossa tuotti kielet ja stressasinkin vuosia etukäteen englannin ylppäreitä, kun jouduin kirjoittaa sen pitkänä. Aina vaan mun päässä soi enkun tunneilla miten ihmeessä mikään voikaan olla näin pakkopullaa ja miten mä tuun oikeasti selviämään sitten myöhemmiten ylppäreistä. Mulla kävi myöskin niin hassusti (tai hassusti ja hassusti), että puolessa välissä kirjoituksia mut pistettiin lukihäiriötestiin, missä mulla todettiin lukihäiriö, mikä etenkin mun tilanteessa hankaloittaa eniten juuri vieraidenkielien opiskelua. Se oli kuitenkin mulle aika iso helpotus saada kuulla, että oppimisen hankaluuteen on edes joku ymmärrettävä ja ennen kaikkea selittävä syy ja musta tuntuukin, että tulosten saatua sain hieman extra puhtia etenkin englannin ylppäreiden pänttäämiseen.

Untitled

Mä voin rehellisesti myöntää, että mä meinasin luovuttaa näiden kuluvien neljän vuoden aikana ja aika monta kertaa. Ikinä en kuitenkaan saanu vastattua niinkin useasti kysyttyyn kysymykseen kuin "haluatko sä valkolakin" ei — jossain sisimmässäin mä sitä aika palavasti halusin, mä en vaan ihan tosi taitanut uskoa itteeni sitten ollenkaan. Nyt mä voin kuitenkin sanoa, että kaikki uurastus oli tän tulevan valkolakin arvosta. Niin sanoinkuvaamattoman super siisti fiilis siitä, että mä tosiaan tein sen! Mä oon ehkä onnellisin ylioppilas tänä vuonna. 
  Untitled
SHARE:

2 comments

  1. Onnittelut ylioppilaaksi tulosta! Sulla on aivan ihana blogi, sait uuden lukijan :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon Heidi ja ihana kuulla! :-)

      Delete

Blogger Template Created by pipdig