May 20, 2016

BEST NAIL POLISH || ESSIE

Untitled

Mä oon ikuisuuden tapellut kynsilakkojen kanssa ja oon ehtinyt haukkua ne tässä maanrakoon jo muutamat kerrat. Ikinä en oo onnistunut saamaan kynsilakalla nättejä kynsiä — until now. Mä tuskin oon nimittäin ainoa, kenellä kynsilakan laiton jälkeen ne on hetkessä täynnä osumia tai housuja nostattaessa urautunut, mutta nytpä ei tarvitse enää painia tämän(kään) asian kanssa!

Kokeilumielessä ja alennuksen uhrina kiikutin kaupasta hetki sitten mukanani nämä Essien lakat, mutta eipä mitkä tahansa lakat vaan alus- ja päällyslakka. Eipä ennen kokelemista voi uskoakkaan, mitä näillä saa aikaiseksi ja miten nämä edes vaikuttaa koko lakan pysyvyyteen! Ja hei, eipä joudu maksamaan monia kymppejä geelikynsistä, kun näillä saa prikuulleen samanlaisen lopputuloksen. Nämä on kyllä mullistanut täysin mun kynsien elämän, enkä voi muuta kuin suositella!

Untitled Untitled
SHARE:

2 comments

  1. ihana tää uus ulkoasu ! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä tykkään myös ja erityisesti siitä kun on mobiilinäytöillekin sopiva. Oli kyllä hyvä löytö etsystä tää ulkoasu! :-)

      Delete

Blogger Template Created by pipdig