April 26, 2016

VALINNAN VAIKEUS

Nyt näyttäisi aika vahvasti siltä, että vihdoin ja viimein mäkin voin sanoa olevani (tuleva) ylioppilas. Jaiks, kuulostipas tuo aika hyvältä, nimittäin tämän valkoisen lakin eteen on kyllä aherrettu kyynelien kera. Nyt sitten tulee valehtelematta se lukion parhain osuus, mikä kyllä päihittää wanhat ja penkkarit mennen tullen — no ne valmistujaiset!  Mä pähkäilen vielä kuitenkin mekko-ongelman kanssa. Ja se sitten onkin iso ongelma, kun mä en tahdo oikein löytää sitä oikeaa mekkoa. Löysin nämä varteenotettavat vaihtoehdot mittavan nettikahlauksen tuloksena, mutta silti mun päässä soi pieni mutta. Miksi? No siksi, kun mä näin muutama vuosi jälkikäteen vaihtaisin sekä mun wanhojenmekon että penkkariasun...

Mä oon pohtinut kylläkin tosi pitkään sitä, minkälaisen mekon mä haluaisinkaan: kotelomekko kera korkean kauluksen. Toinen näistä mun laatimista kriteereistä löytyykin näistä molemmista tylliunelmista, mutta kotelomekosta ei ole sitten tietoakaan. Niitä ei mahda löytyä sitten mistään. Tai löytyy kyllä, mutta ei sellaista mitä mä olin ajatellut.

image4xxl-tile3 Kuvat: Asos.com

Jotenki mä ihastuin näihin molempiin mekkoihin, kun ajatus kotelomekosta alkoi pikku hiljaa häipymään mun mielestä. Ehkä sitten kuitenkin valkoinen mekko olis niin sanotusti varma valinta, ja näillä mekoilla erottuisi myös sata varmasti muiden valkoisten mekkojen joukosta — niitä kun ihan varmasti tulee olemaan. Mutta kuten arvata varmaan saattaa, on tässäkin hieman muttia matkassa. Vierastan ehkä hieman ylemmän mekon pituutta, sillä mä en ole pituudeltani missään mallinmitoissa. Alemman mekon helman pituus olis just eikä melkein, mutta tykästyin taas enemmän ylemmän mekon yläosaan. Miks tän pitääkään olla näin hankalaa? :-D

Pähkäileekös kukaan muu sielä ruudun toisella puolella saman ongelman kanssa vai onko mekon hankinta ollut pice of cake? Niin! Ja mistäs teikäläiset ootte löytäneet teidän valmistujaismekkonne?
SHARE:

2 comments

  1. Itselläkin on tänä keväänä valmistujaiset edessä, mulle mekon hankinta oli suht helppo! Ainut mikä aluksi oli ongelma, nimittäin hinta. Mutta sekin järjestyi ja nyt kaapissa odottaa täydellinen mekko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Netistä selatessa oon huomannut ihan saman, että just ne mitkä miellyttää ja pomppaa muitten mekkojen joukosta silmään kaikista eniten pyörii aika makosissa hinnoissa... Ehkäpä mäkin löydän ennemmin tai myöhemmin sen täydellisen mekon — onhan tässä vielä aikaa! Ja hei paljon onnea valmistumisesta :-)

      Delete

Blogger Template Created by pipdig