April 30, 2016

KYLIE LIP KITS

Nyt siihen pakettiin, mistä mä viimeksi saatoin vähän vinkata! Monien mutkien kautta nämä vihdoin löysi perille. Voi vitsit, että voi olla hankalaa saada yksiä mattapunia tilattua. Ensimmäinen restock meni multa sivu suun, sillä tuotteet ehti loppua sinä aikana kun jonotin kassalle... Viikon päästä olikin sitten hieman enemmän onnea matkassa, sillä sain kuin sainkin tilauksen tehtyä. Eipä kuulkaas ikinä ole jännittänyt mitään tilatessa niin paljoa, että kortin numeronkin saa kirjoitettua monta kertaa väärin :-D.

Untitled

No mitkäkös paketista sitten oikein paljastui? No näitä paljon hehkutettuja Kylien matta lip kittejä sävyissä Candy K, Koko K ja Dolce K. Ensi testailujen jälkeen nämä meni ihan heittämällä mun lemppari huulituotteiksi, joten eipä näitä ihan turhaan olla kehuttu! Huultenrajauskynien pehmeys ja pigmenttisyys sekä nestemäisten huulipunien tuoksu ja helposti levittyvä koostumus (mikä ei kuitenkaan jätä huulia ollenkaan tahmeiksi) on just niitä juttuja, mitä mattapunilta voikaan toivoa. Applikaattori on myös aikas näppärän kokoinen, jolla saa kätevästi täydellisen lopputuloksen.

Ja arvaattekos vaan, että tuliko erittäin iso himo pistää jo toista tilausta tulemaan? no tuli! Mä oon tässä jo ehtinyt tovin kuolailla niiden uusien metallimattojen perään, ja varsinkin sen Heirin... Lompakon onneksi, mutta mun harmiksi ykskään restock ei ainakaan tähän päivään mennessä ole sisältänyt tätä kyseistä metallisarjaa.

Untitled
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig