April 15, 2016

B O M B E R

26160851450_3e852b05e3_o-horz 25830878653_c52ffcfb10_o 26367508991_97ea649db3_o 26367515541_ec245c80d5_o

 Yaaay, kevät taitaa vihdoin olla täällä jäämässä pysyäkseen! Vitsit mitkä säät meitä on suosinut ja onhan kieltämättä tätä aurinkoa ollut hieman ikävä. Mä ainakin ihan ilomielin heitän talvitakit komeron perukoille, sillä on tässä jo tovi odoteltu, että kelit riittäis kevyemmillekin takeille. Takeista puheen ollen, mä kotiutin myös tämän paljon puhutun bomberin. Tykkään tästä kyllä älyttömästi ja tämä tulee varmasti olemaan yksi mun suosikki takeista tänä keväänä. Toinen juttu mihin oon hurahtanut ehkä vähän liikaakin on tennarit. Tullaankohan mun jaloissa kevään ja kesän aikana muita näkemäänkään kun valkoisia tennareita — ei luultavasti, mä oon niin tennarityttö kun olla ja voi!

Asiasta toiseen. Yhteishaku umpeutui viikko sitten ja voin sanoa, että mä vasta viimeisen tunnin aikana päätin mihin mä aion hakea. Oon valehtelematta koko lukioajan ollut ihan pihalla siitä, mihin mä hakisin jatko-opiskelemaan vai haenko yhtään minnekään. Nyt alkaa jo hieman tuntuu siltä, että palaset alkais pikkuhiljaa loksahtelemaan paikoilleen, mutta siitä lisää myöhemmin!
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig