February 21, 2016

SNEAKER FREAKER

Oon aina ja ikuisesti tennarityttö. Monet kerrat oon (tuloksetta) yrittänyt opetella käyttämään korkkareita, mutta mun jalat on sanonut ittensä irti valitettavasti jo alku metreillä. Multa löytyneen kohta varmaan myös jonkin sortin Nike arsenaali, jos tahti pysyy samana — allekirjoittaneelta löytyy tätä nykyä jo viidet kyseisen merkin poposet, oops... Eikä kyllä mikään ihmekään, sillä ihan mieluusti mä kotiutan näitä kenkäpareja! En tähän hätään keksi mitään pahaa sanottavaa kyseisistä popoista, vaan päin vastoin. Nämä on esimerkiksi ainoat kengät, joista mulle ei ole ikinä syntynyt rakkuloita, maailman mukavimmat ja huomaamattomat jalassa sekä mun mielestä näitä saa yhdisteltyä ja mallailtua asuun kuin asuun! Win, win, win. 

P2201362P2201369

Tämän hetken lempparit on ehdottomasti nämä kenkäkaapin uutukaiset, Air Forcet, jotka saapuikin sopivasti tällä viikolla postiin. Nyt vaan joutuu sitten odotella, että tuo loska katoaisi, niin pääsisi nämä myös ihan käyttöön asti! Pikku vinkki muuten näistä haaveileville, jos ette vielä tätä 'niksiä'   tienneet, että kannattaa ottaa kenkäpari lastenpuolelta, jos vain suinkin mahdollista. Ne kengät ei nimittäin eroa ollenkaan aikuistenpuolelta löytyvistä kengistä, hinta vain näyttää huomattavasti paremmalta ;-)
SHARE:

2 comments

  1. Mä ostin syksyllä kans Niket ja oon vieläkin ihan rakastunut! Mukavat ja kivan näköset. Kiva blogi sulla! :)

    www.onrooftop.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi vitsit, mäkin oon ihan hurahtanu Niken kenkiin! Ja kiitos paljon Ilona :-)

      Delete

Blogger Template Created by pipdig