February 27, 2016

ONCE YOU GO MAC...

... you never go back. Näin siinä vain ylläripylläri tulee käymään! Kukkaro saa ainakin mulla huokaista helpotuksesta, sillä mä olen vain pysynyt huulipunissa. Lukuunottamatta kuitenkin sitä aivan ihanaa soft and gentle highlighteria, mutta sitä ei olla ihan hetkeen ostamassa lisää. Mä olen onnekas siinä määrin, että mun ystävä reissaa aika paljon (myös munkin puolesta), ja saankin siltä aina tilanteen tullen tilattua pientä matkatuliaista tänne koti Suomen nurkille meikäläiselle. MAC on hieman halvempi jenkkilässä kuin täällä - so yeeeees please!

Nämä oli vähän niin kuin synttärilahja itseltä itselleni, sillä täytän sunnuntaina toisen kerran pyöreitä. Iiiks! Teinyys on näillä näppäimillä takana päin mikäli teen  -teoriaan on uskominen, ja jopa ihan kamalaa ajatella, että minä (ikuinen lapsi) täytän pian 20! Tähän väliin on hyvä muistaa iän olevan vain pelkkä numero, haha. Punista valitsin fauxin kaveriksi braven, joiden välillä kamppailin jo joulun tienoilla ja myös hieman pinkihtävään kallistuvat creme cup ja please me. Aika samoissa sävymaailmoissahan nämä pyörivät, mutta just niitä mistä mä tykkään!

P2261491 P2261486 P2261507
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig