January 11, 2016

PAGE 11 OF 366

PC270701

Luvatun lumimyrskyn sijasta tänne ilmaantui kunnon paukkupakkaset. Täällä mittari on värähtänyt muutamaan otteeseen pelottavankin lähellä -30°C, joten mun vuosi 2016 on tähän mennessä mennyt pitkälti vain peiton alla ja The O.C. parissa, mikä yllätykseksi tupsahti juuri Netflixiin - pakkaspäivien varsinainen pelastaja!

Vuosi vaihtui mulla erittäin mukavissa merkeissä, kun sain viettää sen rakkaimpien ihmisten seurassa. Perus baari-illlalta ei tänäkään vuoden vaihteena vältytty, mutta toivottavasti seuraavan pystyisi ja saisi viettää jossain mökkimaisemissa. Mä en itse uuden vuoden johdosta laatinut yhden yhtäkään uutta lupausta, vaan jätin ilomielin tylsät kliseiset uudenvuodenlupaukset tekemättä. Mä aion aloittaa vuoden 2016 vain olemalla oma itseni ja pyrkimään olemaan tyytyväinen just siihen millainen mä oon. Jos salilla käyminen alkaa tökkimään niin antaa sen tökkiä ja suklaan voin laittaa suuhun ilman minkäänlaista morkkista lupauden luisumisesta. Kiitos ja kumarrus 2015 ja bring it on 2016!

Untitled PC270695
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig