January 05, 2016

MAKE UP TIPS X 3

23792211119_b7759770d9_o-horz Mun meikkipussin uutukaisin! Faux on kieltämättä aika monen suosittelema huulipuna MAC:lta ja on myös sattumoisin ollut Stockmannilla aina loppuunmyyty, kun oon muutamaan otteeseen kysellyt kyseisen punan perään. Mä sain tän onnekseni käsiini joulun jälkeen ja pakko myöntää, että kyllä tämä myös mun sydämen vei.

23792189979_9aa0ab2936_o Mun perus pohjameikkiin on niin kauan kun satun muistamaan kuulunut vain meikkivoide ja aurinkopuuteri, mutta tämän vuoden aikana aurinkopuuterin kaveriksi päätyi highlighter ja oi että kun lopputulos on aivan erilainen! MAC:n soft and gentlestä on muodostautunut mulle erittäin oiva yksilö tähän touhuun ja mikä parasta, tämä on erittäin riittoisa purkki. Tästä en kyllä hevillä luovu!

23533269363_549e231551_o Jopa mäkin olen päätynyt countourin ihmeelliseen maailmaan ja mielellään paluuta meikkivoide läträykseen ei ole – ainakaan iltameikissä! Yksi iso syy, miksi mä tykästyin tähän on se, ettei tarvitse käyttää oranssihtavaa aurinkopuuteria. Aurinkopuutereita kun on erittäin haastavaa löytää rusehtavassa sävyssä ilman sitä oranssia vivahdetta. Anastasia Beverly Hillsin Contour Cream Kit on mun tän hetkisten kokeilujen mukaan ollut erittäin pysyvä ja mä itse tykkään erittäin paljon voidemaisesta versiosta. Puuterimaistakin olen päässyt mun siskon meikkikokoelmista kokeilemaan ja sillä saa kivasti tehtyä loppusilauksen voidemaisen päälle, jos tarvitsee vahvempaa meikkiä vaikkapa illaksi! Ja pieni vinkki jos sattumoisin jollain teikäläisistä on hankintalistalla tämä kyseinen contour kit, että katsoo light sävyn sijasta tätä uutta fair sävyä! Fair on vielä parempi sävy vaalealle iholle kuin light, mikä saattaa olla kuitenkin liian tumma.
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig