January 31, 2016

LOOKS JUST LIKE A SPRING

Yksi hassu tunti ja sitten olis tämä tammikuu taputeltu. Ihmettelin koko viikonlopun ajan, että mihin hittoon ne kirpsakat pakkaset oikeen katosi? Näinkö nopsaa se kevät jo kolkuttaa nurkan takana... Outoa aloittaa näillä näkymin helmikuu melko keväisenä, sillä viime vuosina jopa mun synttäreille asti on lunta riittänyt ja reippaasti myös sen jälkeenkin!

Untitled Untitled

Tammikuusta mulla jäi käteen vihdoinkin löydetty kunnon treenimotivaatio ja hyvä treeniputki — jospa sitten tänä vuonna saavutettaisiin kerrankin se pitkään haviteltu biitsikunto! Peukut pystyyn, ettei tämä (kauan) kadoksissa ollut motivaatio katoa heti tammikuun loputtua kuin pieru saharaan :-D Parempi olla kuitenkin katoamatta, sillä mulla on salijäsenyyttä vielä rutkasti jäljellä, köh köh... Tuli myös katsottua ehkä vähän liiakseen Newport Beachin teinien elämää The O.C. parissa. Nyt on meikäläisen tarve tunnustaa, että täällä ollaan ja pahasti koukussa. Tätä menoa koko sarja on koluttu läpi ennen kuin huomaankaan. Ja hei! Uskokaa tai älkää, mä tykästyin sushi ruokaan, tai ainakin kotitekoisiin susheihin. Eipä siinä kauaa nokka tuhissut ja pakko kai se on myöntää, että olihan mun sisko oikeessa. Tämä ei itse asiassa ole muutenkaan eka kerta, kun mulla käy jonkun tietyn ruuan suhteen näin! Ensi maistamalla koko ruoka ei maistu ollenkaan hyvältä ja pian huomaankin, että se on löytänyt tiensä mun lemppari ruokien joukkoon. Note to self: maista ruokia useampaan kertaan.

Hiki treenien, Netflixin ja sushin täytteinen tammikuu, kai se olisi huonomminkin voinut mennä!
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig