December 25, 2015

CHRISTMASSY MOOD

Nyt se jouluaatto tuli ja meni! Mä kieltämättä toivoin ja odotin ulos vähintään pientä lumipeitettä, mutta tuli kun tulikin täksi jouluksi musta joulu... Jotenkin tänä vuonna joulu tuli ihan yllättäen, eikä mulla ole ollut koko joulukuun aikana sen erikoisempaa joulufiilistä - ehkäpä asiaan kuulumattomalla säällä on jotakin tekemistä tämän kanssa. Täältä löytyy ainakin yksi, kuka jäi suunnattomasti kaipaamaan valkoista joulua.

Mä kuulun kaiken lisäksi siihen kastiin, kuka kävi vielä eilen ostamassa viime tipassa viimeiset joululahjat ja siinä samalla vietin aatonaaton Helsingissä mun siskon luona. Samalla käväistiin vilkaisemassa Aleksanterinkadun jouluvat ja tämän vuoden Stockmannin jouluiset ikkunat. Kaiken lisäksi söin myös ihka ensimmäistä kertaa sushia! Täytyy kyllä myöntää, että mun tarvitsee hiukan petrata ja oppia syömään sushia, niin ehkä jonain päivänä mäkin hurahdan siihen ja ymmärrän ennen kaikkea sen hehkutuksen.

Oikein ihanaa, lämpöistä, rakkauden täytteistä ja erityisesti rauhallista joulua teille jokaiselle! 

Untitled Untitled 23325165504_c22233d67a_o PC230477 Untitled Untitled Untitled
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig