November 23, 2015

DEAR SANTA...

Voi kuulkaas, jos olisi rajaton budjetti ja rajattomasti toiveita niin voisin toivoa vaikka ja mitä! Enkä usko että se kovin monelle muullekaan tuottaisi sen suurempaa ongelmaa, jos vain taivas olisi rajana.

Mä keräsin alta löytyvään kollassiin sellaisia juttuja mille aivan varmasti mulla tulisi käyttöä ja haluaisinkin joitakin näitä itselleni joululahjaksi.


Untitled


1.  Aamutakki, jota multa ei vielä löydykkään! Tuskin olen edes ainoa kenellä on aamusin ongelmia nousta peiton alta aamutoimiin? Siksi mä jäänkin joka aamu peiton alle makoilemaan ja nousen vasta, kun on ihan pakko nousta ettei vaan myöhästy. Joskussa saattaa käydä niinkin köpelösti, että nukahdan uudestaan... Mä en myöskään tykkää pukeutua heti herättyä, joten olisi kyllä aivan ihana saada meikata rauhassa kun on voinut kääriytyä pehmoiseen aamutakkiin.

2. Bkr. lasinen juomapullo - t a r v i t s e n ! Mä juon siis tavattoman vähän vettä päivisin ja liian useinkin saattaa olla päiviä, jolloin mä en juo puhdasta vettä ollenkaan. Ja aika pulassa ollaan, nimittäin ihminen tarvitsee päivittäin 2-3 litraa vettä - o  oou! Mä saatan juoda ainoastaan vain salilla vettä, mutta muutoin se jää oikeasti maidon ja virvoitusjuomien varjoon. Tästä taitaa löytyä myös aikas iso syy mun päänsärkyihin... Lasinen juomapullo olisi kaikenlisäksi muovisia limupulloja parempi veden kuljetuksessa, sillä siitä ei liukenisi mitään ylimääräistä veteen ja eiköhän muistikin alkaisi pelaamaan paremmin veden juomisen tärkeydestä, jos olisi noinkin söpö pullo aina laukussa mukana!

3. Unimaski. Mä olen huomannut, että herään nykyään tosi herkästi valoon johon ei sälekaihtimetkaan enää auta! Niin rasittavaa kun uni katkeaa kesken kaiken pelkän kirkkauden vuoksi... Saattaisin ehkä unimaskin kanssa nukkua myös sikeämmin?

4. Hajuvesi, tästä on vain muodostunut joulujen saatossa joululahja perinne. Nyt mä kaipaisin jotain mietoa enkä niinkään väkevää hajua, mutta silti naisellista! Ihastuin mun siskon Valentino Donna hajuveteen ja voisin kotiuttaa sen myös ilomielin itselleni.

5. MAC huulipuna! Haluaisin sävyn Faux tai Brave - molemmatkin käy, heh-heh! Musta on tullut vasta tänä syksynyä varsinainen huulipunien ystävä. Mä en ennen tykännyt huulipunista lainkaan, sillä musta ne vain kuivatti huulia ja vannoinkin pelkästään vain huulirasvojen nimeen. Nyt olenkin ymmärtänyt huulipunien jujun ja käytän lähes päivittäin jotakin punaa!

6. Nahkahanskat, yksinkertaiset ja mustat. Varsinkin autoa ajaessa oikeastaan must -juttu, siksi mä näitä tarvitsenkin! Talvisin ikkunoiden skrapaaminen jäädyttää hetkessä paljaat sormet, eikä mikään ole yhtä ärsyttävää kuin yöpakkasten jälkeen viiltävän kylmä ratti. Ja mulla kun ei ole tällä hetkellä muuta kuin lapasia, on ne erittäin kehno valinta, sillä ne on niin liukkaat, että niiden takia auto on ennemmin tai myöhemmin ojassa...

7. Thomas Sabon Love Bridge. Ihastuin tähän heti kun mä näin tämän, niin siro ja nätti koru!

8. Leffalippuja, no words needed?
SHARE:

2 comments

  1. Macin huulipunia ois tosi kiva päästä testailemaan, kun niitä on niin hehkutettu *_* Pitää käydä ostaisemassa jossain välissä. Kivoja joululahjatoiveita <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä itseasiassa omistan jo entuudestaan yhden Macin huulipunan ja voin kyllä lämpimästi suositella! Tykkään kyllä erittäin paljon muutenkin Macin tuotteista :-) Voi kiitos paljon ja hyvää joulun odotusta! ♥

      Delete

Blogger Template Created by pipdig