October 16, 2015

HELLO AUTUMN

Pienenmoista throwbäkkiä aivan syksyn alkuun milloin oli oikeasti lämmin! Mä oon kaivanut jo muutama viikko takaperin kaapin uumenista untuvatakin käyttöön. Miten ihmeessä mä tulen selviämään kuulemma vieläpä melko kylmästä talvesta kun jo tähän aikaa vuodesta tärisen kylmästä aamusin mittarin näyttäessä vain vaivaiset -3°C ?

4-horz 2 1

Viime kuukaudet on mulla menneet kouluhommiin upputuneena, mutta pian on tämäkin piinaava urakka ohi! Nimittäin ylppärit on toivon mukaan kaikki taputeltuna takana päin, kunhan vaan se hermoja riistävä englanti tulisi hyväksyttynä takaisin... Sormet ristissä saa täällä odotella lopullisia pisteitä - ehkä pitäisi kuitenkin uskaltautua käydä kysymässä alkuun edes ne alustavat pisteet :-D Mulla alkoi myös syysloma aikas kivasti, nimittäin perjantaisella Ela showlla! Olin kyllä aivan loman tarpeessa, mutta eipä syyslomakaan ole pakokeino päästä koulutehtävistä eroon, vaan oon joutunut paneutua ikäviin rästiin jääneisiin tehtäviinkin - blaaah. Tässä vaiheessa kyllä kismittää ja paljon, että oon kasannut koulujutut viime tinkaan, mutta ei auta itku markkinoilla.
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig