July 13, 2015

LATELY // IN SNAPSHOTS

Untitled

Mulla oli jo entuudestaan nämä (click!) Niken Free Runit (Zalandolle on tullu myyntiin hieman samanlaiset jos jotakuta sattuu kiinnostamaan), sekä ostin myös muutama hassu kuukausi takaperin valkoiset Air Max 90 popot myös. Jep.., vaikka kuinka puhuin ettei ne miellytä mun silmää sitten ollenkaan. Nämä mustat Free Runit sattui olemaan aaika mukavassa alessa, joten pistin ne ostoskoriin ja tässäpä sitä ollaan. Alkuun en tykännyt yhistäkään Niken kengistä ja nyt omistan jo kolmet - oops! Hyvä esimerkki kuinka mieli voikaan muuttua ja miten nopeasti.

Untitled

Mun sisko muutti heinäkuun alussa ensimmäistä kertaa pois kotoa ja vietiin juuri toissapäivänä uuteen kotiin ihania pioneita meidän kukkapenkistä! Kuinkakohan mä nyt selviin ja se isoin ongelma - kenen vaatteita mä nyt lainaan? :-D No nyt pitäis ainakin viikottaiset sisarusriidat loppua (muun muassa niistä vaatteiden lainaamisesta (lue: salaa ottamisesta, en kai ole ainoa?)), mutta varmasti tulee olemaan niin paljon erilaista kun ei olekkaan sitä ainoaa sisarusta ihan käden ulottuvilla. No onneksi Helsinki ei ole kaukana ja voihan aina käydä kylässä.

Untitled

Kesän ekat jädet Eiranrannalla ja siis voitteko kuvitella, mun siskon jäätelön oli napannut lokki! Piti melkeimpä hotkia koko tötterö, koska oli niin älyttömän kuuma. Viime viikko oli säiden puolesta erittäin ihana lukuunottamatta sitä, kuinka virhearvioin UV-säteilyn ihan tyystin. Paloin eka rinnalta ja kun se hälveni niin sitten palokin sääret - auuuts! Oli kyllä kosketus arat sen muutaman päivän ja oi että miten niitä kutitti ja kiristi. Note to self: ei enää babyoilia vaan aurinkorasvaa. Mutta eikös se niin mene, että päivän puna olisi huomisen bruna.
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig