July 17, 2015

HELSINKI HYPE


P7130057

Asuin alkuviikon mun siskon ja hänen poikaystävän hoivissa Helsingissä ja pakkasinkin toissapäivänä mun kimpsut ja kampsut sekä otin auton alle ja ajoin takaisin tänne kehä kolmosen ulkopuolelle landelle. Kyllä kieltämättä vähän jänskätti ajaa aivan ypöyksin Helsingin kaduilla, mutta onneksi hyvällä suuntavaistolla ja puhelimen navilla pääsin kuin pääsinkin kotiin ennen iltaa ja ilman minkäänlaisia kommelluksia! Ja voi että mikä kaupunkikuume mulle iskikään, vaikka oonkin vanonnut koko mun ikäni etten ikinä muuttaisi ainakaan pääkaupunkiseudulle. 15 minuutin kepeä kävelymatka aivan keskustan ytimeen ei kyllä tuntunut missään, sillä matkat taittu siellä niin nopeasti kun ympäristönä ei ollutkaan ne ainaiset metsät ja puut. Ja ne ihanat citykanit! Voi että miten pieniä ne onkaan. Oisin voinut jäädä ihan ilomielin asustelemaan sinne heidän nurkkiin, ainakin näin toistaiseksi. Nyt vaan tuntuu siltä ettei täällä kotikulmilla ole sitten yhtään mitään tekemistä, kun eihän täällä oikein olekkaan mitään muuta kuin oma rauha - ainakin juuri siihen pääkaupunkiin verrattuna. No onneksi meillä on kuitenkin tiedossa vielä ensiviikolla laadukasta äititytär aikaa mun äidin ja siskon voimin. Tarkoituksena olisi näillä näkymin ainakin käydä Kiilan brunssi testaamassa ja ehkäpä lisää sisustusliikkeiden koluumista - can't wait!

P7130048 P7130069
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig