August 04, 2014

NOT DARK ANYMORE

DSC_0560 DSC_0557
Yläasteella blondasin koko pään värinpoistolla monen monta kertaa muutaman päivän sisällä, jonka jälkeen vannoin etten enää värinpoistoa tähän tukkaan pistä. Blondiin lopputulokseen en päässyt ikinä ja värinpoiston keltaisella tukalla ja platinablondin juurikasvulla kestin ehkä yhden viikon, kunnes se projekti jäi siihen ja vetäsin uudestaan takas tuttuun tummaan (voin sanoa, että kaikista mun hiusväri kokeiluista tämä on ollut kaikista hirvein). Noh, mites nyt sitten kävikään - mä blondasin, taas! Nyt en sentäs koko päätä kerallaan, eikä se onneksi olekkaan mun tavoite. Mä tahdoin kesäksi tehdä tukkaremontin ja päätin tehdä muutoksen ainoastaan raidoilla! Aloin jo kyllästymään siihen ainaiseen pelkkään tummanruskeaa ja oikeastaan tykkään tästä vaaleemmasta paljon enemmän. Se saa mun pisamatkin paremmin näkyviin (mistä tykkään ihan hirmusesti - ne on niiin söpöjä!) ja naaman näyttämään paljon ruskeemmalta.
SHARE:

2 comments

  1. Tosi kiva et oot rupenu bloggaamaan taas! Ihanat hiukset sulla :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi vitsi tosi kiva kuulla! Kiitos paljon :)

      Delete

Blogger Template Created by pipdig