August 07, 2014

NIKE CHEETAH

Mulla on ollu aika ristiriitanen suhde näihin niken lenkkareihin, mitä nyt aika monilla näkee nykyään. Mun silmää ei oo mielyttäny yhtää free runit - airmaxeista puhumattakaan. Kunnes, mun poikaystävä tägäs mut facebookissa kuvaan missä oli free runit ja vieläpä leopardi kuosilla! Pikkuhiljaa mun mieli alko pehmetä ja just vain ne alko miellyttää mun silmää ja aloin ettimään niitä satunnaisesti (ehkäpä jopa myös salaa - eihän mun pitänyt tykätä näistä kengistä yhtään) sekä kaupoista että netistä, aikalailla tuloksetta. Annoin mun siskolle, ketä on meistä se parempi nettishoppaaja, tehtävän ettiä kyseiset popot ja tässä sitä ollaan - mulla on nyt mun omat ekat niket! Näissä on vielä tyttömäisyyden huippuna logo höystettynä timanteilla - eihän näille enää voi sanoa ei, eihän?

n1 n3
SHARE:

13 comments

  1. Mageet isolla M:llä!! Kenkäkateus iski.. Itellä hyllyssä jo kolmet vapaa-ajan Niket, mutta lisää vaan haluais :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi vitsi kolmet jo! Nää on kyllä tosi mukavat jalassa niin en kyllä yhtään ihmettele :)

      Delete
  2. t ä y d e l l i s e t ! *sydänsilmäemoji* mistä nää kengät löyty ja minkä hintaset oli ? :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tilattii nää etsystä :) kengät oli itestään vaan 115€, mutta postimaksun ja tullin takia hinta tuplaantu about 200€..

      Delete
  3. Vau!! Ihan älyttömän hienot! :-)

    ReplyDelete
  4. Ihanaa kun kirjottelet nyt useammin. :-)

    ReplyDelete
  5. voi eiii täydelliset! voitko kertoo mistä noi löyty, ihan buenooot! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munkin mielestä! Etsystä tilattiin :)

      Delete
    2. https://www.etsy.com/shop/Glitzland?section_id=all
      Mä ite tilasin tolta myyjältä jos jotain sattuu kiinnostamaan :) pikasen selauksen jälkeen sillä ei nyt tainnu olla myynnissä näitä mitkä mulla on, mutta noilta voi kysyä tekeekö ne "custom made" tyyppisesti :)

      Delete

Blogger Template Created by pipdig